Disseny d'espais interiors a Barcelona. Fem que els teus clients gaudeixin el moment.
Saber traslladar l’essència de la marca comercial al seu espai públic i que el visitant interaccioni amb el que allí disposa, és la clau de l’èxit de Tinda’s Project en aquesta mena de projectes. I per a aconseguir-lo, el primer pas és comprendre als usuaris, sent la millor via per a crear un vincle amb ells. Aquesta és la nostra manera d’entendre el retail. Descobrir la teva marca, la teva filosofia i crear una atmosfera que la defineixi a través del disseny de l’espai comercial.
L’objectiu és aconseguir que els teus clients arribin a tu i gaudeixin del moment, dels petits detalls que marquen la diferència i et representen com a marca comercial. I no sols això, sinó també de l’ambient càlid i acollidor que sedueix i comunica allò que vols transmetre i que nosaltres, com a estudi d’interiorisme, hem de plasmar en el local fent que l’usuari, senti que el lloc és com li ho imaginat, identificant-se amb tots els valors de la marca i gaudint de l’atmosfera, però també dels productes.
El nostre treball com a interioristes dedicats al retail consisteix a traslladar l’essència de la teva marca per a crear un lloc amb personalitat pròpia, que transmeti un caràcter i que faci als teus clients oblidar-se que es troben en un espai comercial per a passar a gaudir l’experiència sensorial, primer, i després de la compra, com a objectiu final del negoci.
No és un treball senzill, però la nostra experiència en la personalització d’espais residencials, d’interiorisme i de decoració, ja ens facilita la visió de generar atmosferes comercials a la mesura d’uns valors de marca molt definits, independentment que el client final sigui molt variat, però aquest, al cap i a la fi, s’identifica amb la personalitat de la marca, aquella que nosaltres plasmem en cada racó de la botiga.
Quins elements són importants per a treballar en un disseny de retail?
Anteriorment, hem esmentat que és fonamental transmetre, a través del disseny interior, l’essència de la marca. Però a què ens referim?
A l’hora de plantejar un disseny per a retail és necessària una idea de concepte global sobre la qual cada detall i decisió giri al voltant.
De manera que, treballem des de la façana, vitrines i aparadors. A diferència dels habitatges, els quals queden en un àmbit més íntim, les marques comercials busquen destacar entre competidors del mateix sector, per la qual cosa, ja d’entrada, la visió des de l’exterior de l’establiment té molt a dir i és un element diferenciador a treballar.
Ja en el seu interior, la distribució, el mobiliari i la il·luminació ha de triar-se segons la base del concepte general. Per exemple, si estem treballant a partir d’una marca de luxe, aquesta abundància ha de transmetre’s en els materials, acabats, textures…
Finalment, i no menys important, s’han de tenir en compte les olors i la música ja que juguen un paper important per a l’atracció del públic.