Catifes i mascotes, amics per sempre, segons Tinda’s Project
Projectes clau en mà d'interiorisme a Barcelona %sep% %sitename%
Rehabilitació d’un habitatge unifamiliar

Projecte clau en mà. Nosaltres ens encarreguem de tot perquè no hagis de preocupar-te.

Catifes i mascotes, amics per sempre, segons Tinda’s Project

Desde el primer momento que contactamos con el cliente para valorar un proyecto, le hacemos saber que desde nuestro estudio de interiorismo de Barcelona nos encargamos de coordinar todas las fases de la reforma, hasta la entrega del proyecto llave en mano. Nos proponemos como primer objetivo trasladarles la tranquilidad que no deben preocuparse de nada, ni de realizar ningún trámite, y que pueden y deben olvidarse de las complicaciones que siempre conlleva una obra.


Ya sea el trabajo de reforma integral de una vivienda, del proyecto de paisajismo de un jardín, de la decoración de una segunda residencia, de la obra de rehabilitación e interiorismo de un hotel, o de la puesta en marcha de un espacio comercial de retail, asumimos toda la responsabilidad de la evolución de la obra, de principio a fin y de la mano de nuestro equipo de interioristas y decoradores, comprometiéndonos a cumplir con el presupuesto y los plazos acordados.

Entre las principales ventajas que ofrecemos con este tipo de proyecto llave en mano, aparte de las ya citadas, es que el cliente tiene contacto directo con el estudio y, más concretamente, con la persona responsable de su proyecto, que es la que controla el estado de la situación en todo momento y con quien puede consultar cualquier cuestión que surja.

Un deco-caprici saludable en forma de banyera exempta
Projecte d'interiorisme de luxe a Barcelona %sep% %sitename%
Projecte d'interiorisme en casa de luxe%sep% %sitename%
Arquitectura d’interior

La confiança, el tracte proper i la seguretat són valors que transmetem des del moment que ens presentem i que, entenem, són fonamentals perquè tu com a client puguis tenir la tranquil·litat que, des de la proposta inicial fins que descobreixis el teu habitatge, local comercial, oficina, espai exterior o hotel acabat, s’han complert tots els objectius marcats.

Només així podem transmetre el compromís del treball ben fet en cadascun dels nostres projectes i la satisfacció dels nostres clients quan han tingut la clau a les seves mans.

Una sala oberta a la cuina i molt més…